Portál Centrum.cz představil nový vzhled, nabízí i odkazy na konkurenci

Praha – Internetový portál Centrum.cz představil novou verzi své hlavní stránky. Druhý největší český internetový provozovatel změnil logo, ale především jako první portál v Česku nabízí odkazy na služby jiných poskytovatelů. Podle vedení Centrum.cz není pro uživatele praktická "uzavřenost" jednotlivých portálů.

Hlavní stránka Centrum.cz umožňuje registrovaným uživatelům přístup do nejpoužívanějších českých i zahraničních emailů, vyhledávání od Google, videa z YouTube. Uživatel si může vybrat, zda se mu na hlavní stránce Centrum.cz budou zobrazovat zprávy od dceřinného serveru Aktuálně.cz, který patří Centru, nebo z jiného zpravodajského webu. Portál také nabízí přístup do encyklopedie Wikipedia, jeho součást je také webová verze komunikátoru ICQ.

„Z výzkumů společnosti Millward Brown vyplynulo, že praktickým uživatelům portály tak, jak je známe dnes, už příliš nevyhovují, protože jim neumožňují přidat oblíbenou službu ze stáje konkurence. Věřím proto, že nová podoba se u nich setká s úspěchem a stane se tak pro ně volbou číslo jedna,“ zdůvodnil změny šéf komunitních služeb portálu Ondřej Švihálek.

Centrum.cz, které má měsíční návštěvnost kolem 2,9 milionu lidí, provozuje skupina Centrum Holdings. Do jejího portfolia patří mimo jiné i další portál Atlas.cz nebo zpravodajský server Aktuálně.cz. Celkem weby společnosti měsíčně navštíví kolem 3,5 milionu lidí. Největší český portál Seznam.cz má kolem 4,6 milionu návštěvníků měsíčně.