Mediální projekt PPF pro regiony podpoří také Google

Praha - Společnost PPF Media, součást skupiny PPF, bude na svém novém projektu regionálních médií a vzdělávání ve střední a východní Evropě spolupracovat s internetovým vyhledávačem Google. Podpora se má týkat regionálních médií pro Česko, dále pak vzdělávání a školení v rámci Mezinárodního školicího střediska pro multimédia v Praze. Sdělil to mluvčí PPF Alexej Bechtin.

PPF díky partnerství bude moci ve svých projektech využít produkty Googlu, jako například vyhledávání a automatický překladač, mapy nebo takzvaný Google Earth. Podle Bechtina by se tyto produkty měly stát součástí regionálních zpravodajských portálů PPF Media - Naše adresa. Všechny nové portály Google zároveň začlení do obsahové sítě - AdSense.

Google rovněž přislíbil zajistit lektory z Čech i zahraničí na odborné konference, semináře a další vzdělávací programy Mezinárodního školicího střediska pro multimédia z oblasti byznysu, médií a technologií.

„Spolupráce s PPF na jejich multimediálním projektu přímo zapadá do našeho poslání zpřístupnit veřejnosti co nejvíce informací,“ uvedla ředitelka české pobočky Googlu Taťána le Moigneová.

PPF Group je mezinárodní investiční skupina, která podniká v oblasti spotřebitelského financování, bankovnictví, přímých investic a nemovitostí. Skupina podniká na trzích střední a východní Evropy a Asie. Její součást PPF Media se zaměřuje na vzdělávání, rozvoj a využití forem komunikace v médiích. Nový multimediální projekt připravuje od podzimu 2008, na vytvoření nového pražského školicího střediska spolupracuje se Světovou asociací novin.