ČT vypsala tendr na prodejce reklamního prostoru

Praha - Česká televize vypsala tendr na prodejce reklamního prostoru. Hodnota zakázky činí 195 milionů korun bez daně z přidané hodnoty. Reklamní prostor ve vysílání ČT dosud prodávala agentura ARBOmedia, letos jí však končí smlouva. „Předmětem veřejné zakázky je zastupování České televize na mediálním trhu při prodeji reklamního prostoru ve vysílání ČT a na teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT,“ píše se v Informačním systému o veřejných zakázkách. Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast končí 30. srpna letošního roku.

ČT požaduje po uchazečích minimální výši obratu z reklamní činnosti za poslední tři účetní období ve výši 150 milionů Kč a dále sjednání pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě s minimální pojistnou částkou 50 milionů Kč. Zájemci musejí zároveň složit finanční záruku ve výši jednoho milionu korun buď na účet ČT, nebo v bance.

Vítěz tendru bude určen na základě požadované provize z prodeje reklamního prostoru, výše poskytnuté bankovní záruky a relevantnosti stanovení obratu ČT z prodeje reklamního prostoru v roce 2011.

Česká televize loni podle své výroční zprávy měla z reklamy výnosy 469,3 milionu korun. Proti předchozímu roku to byl pokles o bezmála 270 milionů korun a bylo to také o 285,7 milionu méně, než předpokládal plán výnosů z reklamy.