Louskáčka si odnesly klipy Škody Auto nebo operátora T-Mobile

Praha - V pražském Rudolfinu se už po devatenácté rozdávaly ceny za nejkreativnější českou reklamu Louskáček 2012. Opět bodovala kampaň Muzea komunismu, ocenění si odnesly také klipy Škody Auto nebo operátora T-Mobile. Celkem letos udělila porota sedm nejvyšších ocenění, v minulém roce rozdala zlatých Louskáčků dvanáct.

Letošní ročník Louskáček se nesl v duchu „Hlavně vtipně a jinak“. Nad třemi stovkami projektů hloubala mezinárodní porota čtyři dny. V kategorii TV / Cinema získaly zlato hned dva navržení. Jedním z nich byly vánoční reklamy firmy T-Mobile Czech republic s Jakubem Kohákem a Bolkem Bolívkou od agentury Saatchi & Saatchi. Druhé zlato dostal motivační spot společnosti Škoda Auto pro uchazeče o zaměstnání s názvem „Kam až Vás může životopis zavést“ od agentury Leagas Delaney Praha. Kampaň s ručně vytvořeným papírovým světem dostala i bronz za komunikační design a její rozhlasová verze získala stříbro.

Igor Paleta, senior copywriter, Leagas Delaney:

„Dělat kreativní reklamu je něco, co přitahuje nové klienty, protože každý klient chce mít reklamu, která je kreativní.“


Velmi vysoko hodnotila porota také kampaň Budějovického Budvaru „Vítězná výzva“ od Kaspen/Jung von Matt. V kampani se společnost ptala fanoušků českého národního hokejového týmu, co udělají, když Češi vyhrají mistrovství světa. V kategorii On-line kampaní dostala Vítězná výzva zlato a celkově mezi kampaněmi dosáhla na stříbro.

Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 20. ročník. Soutěž v Česku každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, takže vítězné práce automaticky postupují do této evropské soutěže, která se koná v Barceloně.