Noc reklamožroutů 2007 – menu připraveno

Praha – Druhý ročník velkolepé reklamní show proběhne 23. a 24. listopadu v pražském multikinu Palace Cinemas Slovanský dům. 30. listopadu se pak celá show přesune do brněnského Palace Cinemas Velký Špalíček.

Zdroj: Palace Cinemas Autor: Lalace Cinemas

Během šesti hodin, po které Noc reklamožroutů trvá, bude promítnuto více než 500 nejzajímavějších a nejoblíbenějších reklamních spotů. V letošní nabídce je zastoupena i netradiční tvorba ruských, afrických nebo asijských tvůrců. Celá noc proto bude konfrontací tradičního s kuriózním, kýče se seriózností, zábavy s poučením. Za upozornění jistě stojí např. reklama s Madonnou pro automobilový koncern BMV, kterou režíroval zpěvaččin manžel Guy Ricchie. Zastoupena bude i česká reklama, stejně tak například spoty z Belgie, Švýcarska, Rumunska nebo Itálie 60. let.

Autorem celého projektu je Francouz Jean Marie Boursicot. Jeho filmotéka je největším archivem reklamních filmů a spotů na světě. Obsahuje více než 700 tisíc reklam a každým rokem přibývá 25 tisíc nových titulů. Z této sbírky Boursicot vybírá spoty tak, aby vytvořil co nejzajímavější a unikátní show, která v průběhu roku projede celým světem.

Noc reklamožroutů 2007 podporuje Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, která o loňském ročníku vytvořila filmový dokument. Záštitu nad letošním ročníkem převzala Asociace komunikačních agentur, která v prostorách Palace Cinemas v rámci projektu představuje výstavu Jak vzniká reklama.

Doprovodný program mimo jiné obsahuje i hudební a taneční vystoupení, módní přehlídku, balet na kolech, nabídku thajských masáží (pro unavené krky) a další aktivity. Manažerka divize Palace Media k tomu dodává: „Loňský průběh show a následné ohlasy na ni, nám dodaly velkou chuť Noc reklamožroutů zopakovat a nabídnout divákům další dávku těch nejlepších reklamních spotů a ještě více atraktivního doprovodného programu.“