Škodovka se stane autobazarem

Mladá Boleslav - I na ojetinách se dá solidně vydělat, uvědomila si největší česká automobilka Škoda Auto, a připravila proto novinku. Nebude už prodávat pouze auta, která právě sjela z výrobní linky, zaměří se i na prodej zánovních ojetin. Její autorizování prodejci je budou nabízet pod názvem Škoda Plus.

Škodu Auto vedl ke spuštění nového programu fakt, že ojetin na českém trhu přibývá. „Počet nově registrovaných ojetin loni v Česku vzrostl o 15 procent a letos se očekává podobný vývoj,“ podtrhl šéf produktu a marketingu firmy pro ČR Aleš Tulpa. Zájem roste především o mladší a kvalitnější vozy.

Program Škoda Plus rozdělila Škodovka do dvou částí. V rámci kategorie Roční vozy bude nabízet automobily značky Škoda s maximálním stářím 18 měsíců a do 30 tisíc ujetých kilometrů. Na tyto automobily bude poskytovat dvouletou záruku včetně možnosti výměny auta.

Druhou kategorií budou Vyzkoušené vozy. Do této skupiny budou spadat vozy všech značek mladší pěti let, které ale mají řádně vedenou servisní knížku. Na obou částech programu bude se Škodovkou spolupracovat leasingová společnost ŠkoFIN.

V programu Škoda Plus je nyní zapojeno 14 autorizovaných prodejců, kteří jej testují. Zdrojem prodávaných aut by měly být mimo jiné referentské vozy, které získá ŠkoFIN v rámci operativního leasingu. Nabídku automobilů mohou zájemci najít na internetových stránkách programu.