Češi nejvíce oceňují životní pojištění

Praha - Lidé se nejvíce zajímají o finanční služby, jako je životní pojištění či placení na internetu. Ukázaly to výsledky soutěže Zlatá koruna. Ta udílela ocenění v celkem 15 kategoriích. V jedné z hlavních kategorií Novinka roku zvítězilo Flexi životní pojištění od České spořitelny, následovaný Paysecem Poštovní spořitelny a Hypotékou po webu Hypoteční banky.

„V letošním roce se přece jenom trošku projevila celková recese, finanční a hospodářská krize, tak jsou to spíš produkty, které určitým způsobem člověka zajišťují,“ řekl k výsledkům ředitel Zlaté koruny Pavel Doležal. V Ceně veřejnosti, v níž hlasovalo skoro 113 tisíc lidí, se nejvíc dařilo Internet Bance GE Money Bank, mKontu od mBank a produktu Nízká hyposplátka od Raiffeisen stavební spořitelny.

Podle posledního průzkumu společnosti Ipsos Tambor jsou Češi i přes současnou finanční nejistotu stále konzervativní a nehodlají měnit banku. „Češi věří svým bankám. Proto pouze 5 procent populace řeklo, že chce letos změnit svoji hlavní banku,“ řekl Tomáš Macků. Češi zůstávají konzervativní i ve výběru produktů, stále s převahou vedou hypotéky a stavební spoření.

Novinka roku v soutěži Zlatá koruna
Novinka roku v soutěži Zlatá koruna