Armani chce zaútočit na zákazníky 3D reklamou

Milán – Slavná italská módní značka Armani razí nové heslo: „Technologie je móda.“ Nová reklamní kampaň, kterou firma zahájí koncem měsíce, se proto ponese ve znamení 3D. Armani už nechal vyrobit čtyři miliony speciálních brýlí, pomocí kterých ožijí 3D videa i reklamní plakáty. Akce je propagací podzimní kolekce Armaniho nejlevnější řady Armani Exchange. Ta je určena především mladým lidem, kteří mají kladný vztah k nejmodernějším technologiím.

„Zákazníci Armani Exchange jsou mladí a nevázaní. Jsou technicky velmi zdatní. Očekávají od nás, že je budeme provokovat,“ vysvětlil marketingový ředitel A/X Armani Exchange Tom Jarrold. „V módní branži se 3D technologie objevují jen zřídka. Zákazníci řady Armani Exchange z toho možná budou u vytržení, ale myslím si, že jinak z toho nebudou lidi dělat velkou věc,“ komentoval snahy Italů redaktor Advertising Age Ken Wheaton.

Nová 3D kampaň chce oslovit nejen čtenáře prestižních módních časopisů. Jde mladým naproti. K vidění proto bude také video na sociálních sítích nebo na Youtube. Odborníci se shodují, že jde o největší průnik italské značky na internet, což je podle nich možná důležitější než samotná 3D reklama.

Také věhlasného módního domu se ale dotkla finanční krize. Loni klesly příjmy Armaniho o šest procent na 1,5 miliardy eur. Menší zájem o luxusní zboží měli především Američané a Japonci. Naopak v Číně vzrostly tržby o třetinu.