Nestlé láká psy pomocí TV reklamy

Curych - Švýcarská potravinářská společnost Nestlé uvedla televizní reklamu určenou psím divákům. Třiadvacetivteřinová znělka na psí krmivo značky Purina využívá tóny o vysoké frekvenci, které mají připoutat jejich pozornost. Reklama používá tóny podobné hvízdnutí na psy, které jsou pro člověka prakticky nepatrné, i slyšitelnější zvuky podobné těm, které vyluzují některé hračky pro psy. Společnost ji poprvé odvysílala v létě v Německu. Minulý víkend se chystala uvést ji v rakouských televizích.

„Psí sluch je dvojnásobně ostřejší než lidský. Psi zachytí frekvence, které jsou mimo náš dosah, a lépe zvuky rozlišují,“ prohlásil výživový odborník Nestlé Georg Sanders. Reakce psů na reklamu podle něj závisí na tom, jak si majitelé se svými miláčky hrají.

Nestlé patří mezi největší výrobce krmiva pro domácí zvířata na světě. Divize Petcare vyrábějící zvířecí krmivo se na celkovém zisku potravinářského gigantu za první pololetí (41 miliard švýcarských franků) podílela 12 procenty. Mezi její největší konkurenty patří společnost Mars, která vyrábí psí krmivo Pedigree.