Děti celebrit jsou horké zboží

Los Angeles - Dětské zboží, jako například oblečení, kočárky, nábytek a podobně, znamená už řadu let pro výrobce a prodejce dobrý byznys. Ještě lepší obchodní strategie je však prodávat tyto věci hollywoodským hvězdám. Nejvýnosnější je pak byznys ve chvíli, kdy se celebrita objeví na titulní stránce barevného časopisu s potomkem v kočárku, který má daný obchod právě na skladě.

S novou bundou sice nejen celebrita udělá na pískovišti dojem, ale co když se dítě objeví na titulních stránkách časopisů po celém světě? To už na sobě musí mít něco opravdu speciálního. V Hollywoodu nyní nastal babyboom početné generace globálně populárních seriálových a filmových hvězd. Záběry kojenců v designových dupačkách jsou tak častější než kdy jindy, stejně jako touha rodičů vyniknout. 

„S kočárky vyrážejí na veřejnost už i slavní tatínkové. Ten náš je velmi oblíbený, protože má moderní vzhed a snadno se ovládá,“ říká mluvčí obchodu s vybavením pro děti Amanda Brocattová. U správného kočárku to ale teprve začíná. 

Děti
Děti

Prestižní magazíny začaly pravidelně tisknout rubriku „Hollywoodské děti“, kde představují pokoje ratolestí slavných. Ani tady se nesmí objevit nábytek ze supermarketu. „V Americe stále nabízíme nejlepší zboží. Jezdí k nám i Evropané, protože u nich jsou výrobci zvyklí na menší místnosti. Aby hvězdy dostaly to nejlepší, musí přijet k nám,“ myslí si majitelka firmy s dětským nábytkem Gail Sedighová. 

Dina Sansingová, editorka US Weekly

„S celebritami mluvíme o radostech a strastech rodičovství. Říkají nám svá malá tajemství. Třeba Tiffany Theissenová nevěděla jak utišit plačící dítě, tak zavolala kamarádovi Jason Priestlymu ze seriálu Beverly Hills 90210 a on jí dal mnoho skvělých rad.“


Fotky z pelíšku slavného mininka poté obletí svět a navíc připomenou slavného rodiče, kterému pak třeba producent nabídne novou roli. Jen magazín US Weekly má o hollywoodských dětech patnáct stránek týdně, což je reklama k nezaplacení. Také obchody, kde nakupují celebrity, zažívají díky pozornosti médií nájezdy fanoušků, kteří chtějí pro své děti, to co viděli v časopisu.