Slevové portály očekávají předvánoční žně

Praha - Populární slevové portály letos zřejmě ve srovnání s loňským rokem znásobí své předvánoční tržby. V Česku totiž výrazně vzrostla jejich popularita. Na odbyt jdou touto cestou různé služby, produkty i rekreační pobyty.

I přestože už loni začali Češi experimentovat se slevovými poukázkami jakožto vánočním dárkem, stále většina lidí dala přednost osvědčené elektronice, knížkám, oblečení nebo parfémům. Letos tomu ale možná už bude jinak.

Krabice a barevné balíčky by částečně mohly ve větší míře nahradit obálky s poukázkami na různé služby nebo výrobky. To vše právě díky rostoucí popularitě slevových portálů, kterých na českém internetu v současné době funguje přes 250. Nakupují u nich zhruba čtyři miliony lidí.

Michal Hardyn, SlevyDnes.cz:

„Nikdo si asi netroufne tvrdit, o kolik více utrží slevové servery ve srovnání s loňskými Vánocemi, ale rozhodně se bavíme o tříciferném nárůstu prodejů.“


Lidé na slevových portálech nakupují především levnější služby, ať už se jedná o restaurace, cestování, kosmetiku nebo sportovní aktivity.

Před Vánocemi stoupá zájem také o různé zboží ve slevě. Slevové portály podle odhadů za celý loňský rok utržily 400 milionů korun. Letos by to mohly být i tři až čtyři miliardy korun.