Angry Birds útočí na Čínu

Finský vývojář hry Angry Birds, firma Rovio, chce v Číně postupně vystavět stovky zábavních parků s motivy této hry, která patří mezi nejstahovanější produkty firmy. Číňané ale také patří mezi největší padělatele hry i suvenýrů s ní spojených. Rovio si proto všímá zajímavých nápadů využitých u padělků a některým z napodobitelů nabízí možnost stát se oficiálními partnery.

Obrovská obliba Angry Birds na čínském trhu vyvolala odezvu finského vývojáře. Se svou hrou má v Číně velké plány. „Opravdu si myslím, že to, co vidíme tady v Číně, je vlastně ukázka nadšení pro Angry Birds. A proto jsme se rozhodli, že do toho půjdeme naplno,“ řekl spoluzakladatel a marketingový ředitel Rovio Peter Vesterbacka, který jako první přišel se strategií využití pirátských nápadů.

Čína je pro Rovio po Spojených státech druhým největším trhem se 140 miliony stáhnutí. Příští měsíc společnost otvírá první obchody se suvernýry Angry Birds a po finském vzoru chce v zemi vystavět síť zábavních parků, do které zabuduje prvky čínské historie a mytologie.