Paroubek podle billboardů ODS kašle na Evropu i Česko

Praha - Vládní ODS se rozhodla nasadit v předvolebním boji s opoziční ČSSD inzeráty a billboardy. V nich chce upozornit na důsledky údajné nezodpovědnosti šéfa opozičních sociálních demokratů Jiřího Paroubka. "Evropa nebo Česko, kašlu na to všecko. Váš Jiří Paroubek," stojí na billboardu, který dnes novinářům představil lídr kandidátky ODS do eurovoleb Jan Zahradil. Podle sociální demokracie si ODS dělá reklamu na
svou aroganci a hloupost.

Podle Zahradila tak ODS reaguje na kampaň, kterou ČSSD tento týden zahájila v tisku a na billboardech. Sociální demokracie podle jeho slov cynicky parazituje na ostudě, kterou sama způsobila, když prosadila vyslovení nedůvěry vládě uprostřed jejího předsednictví Evropské unie. Billboardů podle jeho slov budou řádově stovky a schválila je volební komise strany i samotný předseda Mirek Topolánek. 

ODS se současně rozhodla o několik dní odložit začátek programové části volební kampaně, a to do doby, kdy už nebude pozornost voličů strhávat řešení vládní krize způsobené ČSSD, uvedl Zahradil. 

Zahradil také představil další videoklip z Evropského parlamentu. Klip ukazuje prázdné poslanecké lavice a vystoupení na plénu, která doprovází nezájem. „O podstatných věcech se jedná v kuloárech“, podotkl. Různé žebříčky počtu vystoupení v EP jsou proto podle něj spíše statistikou zmarněného času. Lídra ODS do eurovoleb totiž často kritizuje opozice, že v Evropském parlamentu prakticky nevystupuje.

ODS umístila svůj klip opět na server YouTube, na kterém již dříve
uveřejnila několik jiných příspěvků. Asi největší pozornost vyvolal klip s
názvem Zrada. Přirovnával vyslovení nedůvěry vládě Mirka Topolánka k
mnichovskému diktátu ze září 1938, převzetí vlády komunisty v únoru 1948 a invazi vojsk Varšavské smlouvy v srpnu 1968. Vystupoval v něm i senátor Tomáš Töpfer (ODS), který se ale od této videonahrávky později distancoval.