Podnikatel se čtvrt roku domáhá, aby mu Bohemia Energy vrátila přeplatek. Marně

Plzeň - Plzeňský podnikatel Zdeněk Boháč má problémy s firmou Bohemia Energy, od které čtyři roky odebíral pro svůj podnik elektřinu. Marně se domáhá toho, aby mu firma vrátila přeplatek téměř padesát tisíc korun. Už tři měsíce pan Boháč do firmy denně telefonuje, ale bez úspěchu.

Pan Boháč provozoval hospodu. Posléze ji prodal jinému podnikateli. Když chtěl zrušit svoje odběrné místo a přepsat elektroměr na nového nájemce, narazil. U firmy Bohemia Energy to podle něj není rutinní záležitost, ale problém. „I po třech měsících je to pořád nedosažitelné, neustále mi tvrdí, je to v šetření,“ tvrdí Boháč. „ČEZ distribuce tento samoodečet neakceptoval, zřejmě proto, že 27. července provedl vlastní,“ sdělil k tomu mluvčí Bohemia Energy Lukáš Novák. Pan Boháč se zkusil obrátit i na firmu ČEZ distribuce, ale ani tam nepochodil – jelikož mu elektřinu dodávala Bohemia Energy, není pro ČEZ distribuce obchodním partnerem.

Pan Boháč tvrdí, že mu na zákaznickém centru nejprve řekli, že jim nedošel jeho doporučený dopis, na který má podací lístek. Pak zdržení omlouvali tím, že neznají číslo jeho účtu - účtu, ze kterého firmě čtyři roky posílal zálohy.

A tak pan Boháč už tři měsíce denně svému bývalému dodavateli energie volá, ale marně. Tvrdí, že veškeré doklady, které firma žádala, dodal. „Na vyúčtování bylo napsáno, že můj přeplatek bude použit na další období, přitom jsem už dva měsíce nebyl jejich klientem,“ vysvětluje Boháč. „Měla by to být otázka několika týdnů a v žádném případě nikdo o své peníze nepřijde,“ slibuje mluvčí Bohemia Energy Lukáš Novák.