„Nový velorex se mi líbí“, říká Mojmír Stránský, konstruktér původního modelu

Brno - Hadraplán, tříkolka, prchající stan - legendární vozítko si v minulosti vysloužilo řadu přezdívek. Z levného auta pro invalidy se stal fenomén, který nadšenci udrželi až do 21. století. Na premiérové představení nástupce kultovního tříkolového velorexu se do Brna přijel podívat i Mojmír Stránský, konstruktér historicky prvního velorexu.

Nejnovější vůz bude ale na rozdíl od svých předchůdců spíše raritou pro pobavení bohatých nebo vysněným kouskem pro sběratele. Jeho cena má začínat na půl milionu korun. Každý vyrobený kus bude unikátem, postaveným na přání budoucího majitele. Stavba prototypu trvala šest měsíců, výrobce ze severní Moravy bude, v případě zájmu zákazníků, schopen vyrobit podobných vozů až šest za rok. Nejnovější velorex už v dnešní premiéře zastínil ostatní exponáty.