Nová MTV bude v ČR a na Slovensku dostupná 1,5 milionu diváků

Praha – Česká odnož mezinárodní hudební televize MTV bude podle aktuálních propočtů digitálních dosahů v neděli při svém spouštění dostupná pro zhruba 1,5 milionu diváků. Na digitálních a satelitních platformách nahradí program MTV Europe. Informoval o tom dnes Petr Dvořák, generální ředitel TV Nova, která bude hudební program v tuzemsku provozovat jako svůj čtvrtý kanál.

„Věřím, že se nám podaří oslovit mladé diváky a také zadavatele reklamy,“ řekl Dvořák. Cílovou skupinou kanálu jsou lidé ve věku 15 až 34 let. Komerční úspěšnost české MTV se podle Dvořáka bude odvíjet od vývoje trhu a od toho, kolik diváků program zasáhne. Pro podobnou skupinu lidí už v ČR vysílá tuzemská hudební stanice Óčko. Podle jejího generálního ředitele Jiřího Balvína a také podle Dvořáka si ovšem tyto dva programy nebudou příliš konkurovat, jelikož se od sebe zásadně liší.

Česká MTV by měla vysílat na platformách Digi TV, UPC, Skylink a Telefónica O2. MTV Networks International působí ve 162 zemích světa a své programy vysílá ve 33 jazycích. V její nabídce jsou kromě MTV například programy Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF či Viva.