Musíte umět vyprávět příběh, říká mluvčí Hyundai o podobnosti PR a novinařiny

Ostrava - Americký žurnalista Frank Ahrens, který pracoval 18 let v prestižním deníku Washington Post, je na návštěvě v Česku. V roce 2010 totiž přijal místo šéfa Public relations korejské automobilky Hyundai Motor, která má továrnu také v Nošovicích. Jeho pracovní pozice je především v Koreji. Rozhodnutí změnit profesi zásadně ovlivnila jeho manželka diplomatka, kterou její šéfové vyslali z Washingtonu do Koreje. „Miluji novinařinu, ale rozhodl jsem se pro tento krok. Ty dovednosti jsou podobné. Musíte umět vyprávět příběh, je tam také kus advokacie,“ vysvětloval Ahrens v pořadu Před půlnocí. Česko se mu velmi líbí, dokument Víta Klusáka, který vtipně i drsně zároveň zachycuje okolnosti vstupu Korejců na nošovickou zemědělskou půdu, zatím neviděl.